Follow on Bloglovin Instagram

Wednesday, March 05, 2014

The Atos Lombardini's Blooming garden



Atos Lombardini, il giardino fiorito dei colori brillanti.
Nello store total white nel centro del quadrilatero della Moda Milanese, le creazioni di Atos Lombardini per la primavera 2014 sembrano prendere vita, come disegni su un foglio, in un nuovo concetto di eleganza creata con tessuti tecnici e stampe grafiche.
La scommessa di Atos Lombardini è distruggere il confine dell'età, creando ogni pezzo con la consapevolezza della versatilità, la tabella colori scelta ne è un esempio, colori forti che accompagnano l'outfit senza coprirlo, come il lime e il viola che insieme aprono e chiudono la collezione.
Sentenziando il nuovo verdetto, lime is the new green.

Atos Lombardini, the blooming garden of the shining colours.
In the store total white situated in the quadrangle of Milanese Fashion, the Atos Lombardini's creations for the spring 2014 seem to come alive, as sketches on paper, in a new concept of elegance made with technicians fabric and graphic prints.
The bet of Atos Lombardini is break down the boundary of ages, creating every piece with the wisdom of the versatility, the table colours who chose is an example, strong colors that accompany the outfit don't cover it, as the lime colour that with purple open and close the collection.
Gnomically the new rule, lime colour is the new green.




No comments:

Post a Comment